- aut = "Sherry Glied"
- Artículo:
Teachers’ Participation in Research Programs Improves Their Students’ Achievement in Science
- Autor:
Samuel C. Silverstein
Jay Dubner
Jon Miller
Sherry Glied
John D. Loike
- Resumen:
Students of U.S. high school teachers given science research experiences show improved success rates on science exams.
- Página:
440
- Publicación:
Science
- Volúmen:
326
- Número:
5951
- Fecha:
16 Octubre 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-10-16.txt
- Documento número 436276
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:03 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:09:03 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers’ Participation in Research Programs Improves Their Students’ Achievement in Science
- Autor:
Samuel C. Silverstein
Jay Dubner
Jon Miller
Sherry Glied
John D. Loike
- Resumen:
Students of U.S. high school teachers given science research experiences show improved success rates on science exams.
- Página:
440
- Publicación:
Science
- Volúmen:
326
- Número:
5951
- Fecha:
16 Octubre 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-10-16.txt
- Documento número 683823
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:17 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:31:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers’ Participation in Research Programs Improves Their Students’ Achievement in Science
- Autor:
Samuel C. Silverstein
Jay Dubner
Jon Miller
Sherry Glied
John D. Loike
- Resumen:
Students of U.S. high school teachers given science research experiences show improved success rates on science exams.
- Página:
440
- Publicación:
Science
- Volúmen:
326
- Número:
5951
- Fecha:
16 Octubre 2009
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2009-10-16.txt
- Documento número 1335692
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:48:02 a. m.
- Enlace directo
- 1-3