1. aut = "Stephen Denning"
Se encontraron 3 resultados.
Artículo:

Telling Tales. Leaders who spin an effective yarn have the power to persuade and, ultimately, to effect change. So what separates the winners from the windbags? Knowing what type of story to tell in a particular situation

Autor:

Stephen Denning

Página:

122

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

82

Número:

5

Periodo:

Mayo 2004

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2004-05.txt

  • Documento número 1545417
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:12 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:12 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Telling Tales. Leaders who spin an effective yarn have the power to persuade and, ultimately, to effect change. So what separates the winners from the windbags? Knowing what type of story to tell in a particular situation

Autor:

Stephen Denning

Página:

122

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

82

Número:

5

Periodo:

Mayo 2004

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2004-05.txt

  • Documento número 1610212
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:53 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:53 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Telling Tales. Leaders who spin an effective yarn have the power to persuade and, ultimately, to effect change. So what separates the winners from the windbags? Knowing what type of story to tell in a particular situation

Autor:

Stephen Denning

Página:

122

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

82

Número:

5

Periodo:

Mayo 2004

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2004-05.txt

  • Documento número 1461730
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:17:55 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:17:55 a. m.
  • Enlace directo