- aut = "Timothy Z. Keith"
- Artículo:
Testing models of school learning effects of quality of instruction, motivation, academic coursework, and homework on academic achievement
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
7
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1992-03.txt
- Documento número 1569796
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intelligence is important, intelligence is complex
- Autor:
Timothy Z- Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
9
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1994
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1994-03.txt
- Documento número 1569842
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:01 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hierarchical and cross-age confirmatory factor analysis of the WISC-III: what does it measure?
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
2
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-02.txt
- Documento número 1569895
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hierarchical and cross age confirmatory factor analysis of the WISC-III: what does it measure?
- Autor:
Timothy z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569910
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A reply to Carroll and kranzler
- Autor:
Timothy Z. Keith
- Publicación:
School Psychology Quarterly
- Volúmen:
12
- Número:
3
- Periodo:
Verano 1997
- ISSN:
10453830
- SrcID:
10453830-1997-05.txt
- Documento número 1569912
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:02 a. m.
- Enlace directo