- aut = "Yaobin Lu"
- Artículo:
Internet inequality: The relationship between high school students’ Internet use in different locations and their Internet self-efficacy
- Autor:
Ling Zhao
Yaobin Lu
Wayne Huang
Qiuhong Wang
- Página:
1405
- Publicación:
Computers and Education VIL 55
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-12.txt
- Documento número 93218
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Internet inequality: The relationship between high school students’ Internet use in different locations and their Internet self-efficacy
- Autor:
Ling Zhao
Yaobin Lu
Wayne Huang
Qiuhong Wang
- Página:
1405
- Publicación:
Computers and Education VIL 55
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-12.txt
- Documento número 984039
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Internet inequality: The relationship between high school students’ Internet use in different locations and their Internet self-efficacy
- Autor:
Ling Zhao
Yaobin Lu
Wayne Huang
Qiuhong Wang
- Página:
1405
- Publicación:
Computers and Education VIL 55
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-12.txt
- Documento número 694549
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:32:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What makes them happy and curious online? An empirical study on high school students’ Internet use from a self-determination theory perspective
- Autor:
Ling Zhao
Yaobin Lu
Bin Wang
Wayne Huang
- Página:
346
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 731099
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:36:44 a. m.
- Enlace directo
- 1-4