- importsource = "00010782-2011-11.txt"
- Artículo:
Is Moore's Party Over?
- Autor:
Moshe Y. Vardi
- Resumen:
For almost 50 years we have been riding Moore's Law's exponential curve. Oh, what a ride it has been! No other technology has ever improved at a geometric rate for decades …
- Página:
5
- Publicación:
Communications of the ACM
- Volúmen:
54
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00010782
- SrcID:
00010782-2011-11.txt
- Documento número 89390
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Justice for Jahromi
- Autor:
CACM Staff
- Resumen:
The computer science community is deeply concerned over the fate of Masaud Jahromi, chairman of the Department of Computer Science and Engineering at Ahlia University in Bahrain …
- Página:
06-jul
- Publicación:
Communications of the ACM
- Volúmen:
54
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00010782
- SrcID:
00010782-2011-11.txt
- Documento número 89391
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In the Virtual Extension
- Autor:
CACM Staff
- Resumen:
To ensure the timely publication of articles, Communications created the Virtual Extension to bring readers high-quality articles in an online-only format. The following article is now available in its entirety to ACM members …
- Página:
9
- Publicación:
Communications of the ACM
- Volúmen:
54
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00010782
- SrcID:
00010782-2011-11.txt
- Documento número 89392
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In Support of Open Reviews; Better Teaching Through Large-Scale Data Mining
- Autor:
Bertrand Meyer
Greg Linden
- Resumen:
Bertrand Meyer writes about his long-standing decision not to provide anonymous reviews. Greg Linden considers how educational practices could be improved through the data mining of students' schoolwork.
- Página:
12
- Publicación:
Communications of the ACM
- Volúmen:
54
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00010782
- SrcID:
00010782-2011-11.txt
- Documento número 89393
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ACM Offers a New Approach to Self-Archiving
- Autor:
Scott E. Delman
- Resumen:
A new service, named the ACM Author-Izer, is a unique tool that enables ACM authors to generate and post links on either their home or institutional repository that will …
- Página:
14
- Publicación:
Communications of the ACM
- Volúmen:
54
- Número:
11
- Periodo:
Noviembre 2011
- ISSN:
00010782
- SrcID:
00010782-2011-11.txt
- Documento número 89394
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:51 p. m.
- Enlace directo