- importsource = "00093920-2002-01.txt"
- Artículo:
- Nature, Nurture, and Development: From Evangelism through Science toward Policy and Practice 
- Autor:
- Michael Rutter 
- Página:
- 1 
- Publicación:
- Child Development 
- Volúmen:
- 73 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero – Febrero 2002 
- ISSN:
- 00093920 
- SrcID:
- 00093920-2002-01.txt 
- Documento número 77379
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Perception of Kinetic Illusory Contours by Two-Month-Old Infants 
- Autor:
- Scott P. Johnson - Uschi Mason 
- Página:
- 22 
- Publicación:
- Child Development 
- Volúmen:
- 73 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero – Febrero 2002 
- ISSN:
- 00093920 
- SrcID:
- 00093920-2002-01.txt 
- Documento número 77380
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Who's in the Mirror? Self–Other Discrimination in Specular Images by Four- and Nine-Month-Old Infants 
- Autor:
- Philippe Rochat - Tricia Striano 
- Página:
- 35 
- Publicación:
- Child Development 
- Volúmen:
- 73 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero – Febrero 2002 
- ISSN:
- 00093920 
- SrcID:
- 00093920-2002-01.txt 
- Documento número 77381
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- A Longitudinal Study of Visual Expectation and Reaction Time in the First Year of Life 
- Autor:
- Susan A. Rose - Judith F. Feldman - Jeffery J. Jankowski - Donna M. Caro 
- Página:
- 47 
- Publicación:
- Child Development 
- Volúmen:
- 73 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero – Febrero 2002 
- ISSN:
- 00093920 
- SrcID:
- 00093920-2002-01.txt 
- Documento número 77382
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Sleep and Adjustment in Preschool Children: Sleep Diary Reports by Mothers Relate to Behavior Reports by Teachers 
- Autor:
- John E. Bates - Richard J. Viken - Douglas B. Alexander 
- Página:
- 62 
- Publicación:
- Child Development 
- Volúmen:
- 73 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero – Febrero 2002 
- ISSN:
- 00093920 
- SrcID:
- 00093920-2002-01.txt 
- Documento número 77383
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
 
  
  
 