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Artículo:

Design Culture

Resumen:

Wendy Richmond notes that a talented audience is always participating

Página:

16

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Septiembre – Octubre 2010

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2010-05.txt

  • Documento número 86552
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Artículo:

Advertising

Design Issues

Autor:

Ernie Schenck

Resumen:

A growing number of agencies are taking on the role of client

Part two of DK Holland´s series on the importance of holistic systematic design processes

Página:

18

21

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Septiembre – Octubre 2010

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2010-05.txt

  • Documento número 86553
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Artículo:

Typography

Creativity

Resumen:

Allan Haley takes a look at five young type designers and their former careers

Natalia Ilyn demonstrates how the concept of creative vision and the process of creativity are changing

Página:

30

34

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Septiembre – Octubre 2010

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2010-05.txt

  • Documento número 86554
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:39 p. m.
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Artículo:

Mark Zibert

Autor:

Tiffany Meyers

Resumen:

This Toronto photographer alternates seamlessly between moving and still images

Página:

38

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Septiembre – Octubre 2010

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2010-05.txt

  • Documento número 86555
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Artículo:

AKQA

Autor:

Sam McMillan

Resumen:

With offices around the world and a cutting – edge creative strategy, AKQA is thriving as a global company working for global brands

Página:

46

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Septiembre – Octubre 2010

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2010-05.txt

  • Documento número 86556
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