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Se encontraron 30 resultados.
Artículo:

Advertising

Resumen:

Despite the red tape often found in ad agencies, Ernie Schenck calls on creatives to channel their most passionate voices.

Página:

16

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

57

Número:

5

Periodo:

Noviembre - Diciembre 2015

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2015-11.txt

  • Documento número 86990
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
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Artículo:

Design Culture

Resumen:

Probing the audience's and the artist's interpretations of artworks, Wendy Richmond guides readers toward creative inspiration.

Página:

18

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

57

Número:

5

Periodo:

Noviembre - Diciembre 2015

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2015-11.txt

  • Documento número 86991
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
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Artículo:

Voices

Resumen:

Creative director Dave Kuhl rallies for the creation of a Communication Arts Writing Annual to give copywriters the honors they deserve.

Página:

24

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

57

Número:

5

Periodo:

Noviembre - Diciembre 2015

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2015-11.txt

  • Documento número 86992
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
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Artículo:

Typography

Resumen:

Mitch Goldstein gives credit to Comic Sans for bringing graphic design awareness to the mainstream.

Página:

28

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

57

Número:

5

Periodo:

Noviembre - Diciembre 2015

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2015-11.txt

  • Documento número 86993
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
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Artículo:

Emerging Media

Resumen:

Virtual reality is bursting onto the consumer market, and Sam McMillan reports on how designers might position their careers for the new Virtual reality industry.

Página:

30

Publicación:

Communication Arts

Volúmen:

57

Número:

5

Periodo:

Noviembre - Diciembre 2015

ISSN:

00103519

SrcID:

00103519-2015-11.txt

  • Documento número 86994
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:37:40 p. m.
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