1. importsource = "00131784-2002-03.txt"
Se encontraron 46 resultados.
Artículo:

Creating a Knowledge Base for Teaching: A Conversation with lames Stigler

Autor:

Scott Willis

Resumen:

The author of The Teaching Gap advocates professional development that is site-based long-term, and directly related to teacher practice

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573126
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Keeping New Teachers in Mind

Autor:

Susan Moore Johnson

Susan M. Kardos

Resumen:

New teachers tell Harvard researchers that a school's culture influences their decisions to stay or leave the profession

Página:

12

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573127
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Action Research for School Improvement

Autor:

Emily F. Calhoun

Resumen:

Action research not only promotes individual growth but also builds a learning community

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573128
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical Friends

Autor:

Deborah Bambino

Resumen:

A coach for a Critical Friends Group tells how examining student work can enhance teaching

Página:

25

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573129
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How the Tuning Protocol Works

Autor:

Lois Brown Easton

Resumen:

Here are steps for fostering dialogue about professional practice

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1573130
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo