1. importsource = "00131784-2004-09.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

To see beyond the lesson

Autor:

Jacqueline Grennon Brooks

Resumen:

Why We Must Make Meaning Making the Core of Teaching

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1573277
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Knowledge alive

Autor:

David Perkins

Resumen:

To Create, Communicate, Organize and Act on Knowledge - These Four Skills Encompass a Neglected Curriculum

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1573278
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Engaged Classroom

Autor:

Sam M. Intrator

Resumen:

How to Replace What Teens Experience As “Slow Time”, “Fake Time”, and “Worry Time” With Learning Time

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1573279
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

You Can Teach for Meaning

Autor:

Jay McTighe

Elliot Seif

Grant Wiggins

Resumen:

Teaching for Understanding Is Not Impractical in the Real World of Standards and Testing, These Authors Attest

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1573280
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Facts of Critical Thinking Skills? What NAEP Results Say

Autor:

Harold Wenglinsky

Resumen:

Across the Subjects, Teaching for Meaning Connects with Higher NAEP Scores

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1573281
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo