- importsource = "00131784-2005-03.txt"
- Artículo:
Our cities, ourselves
- Sub título:
Perspectives
- Autor:
Marge Scherer
- Página:
7
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 133365
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
No choice but success
- Autor:
Dick Corbett
Bruce Wilson
Belinda Williams
- Resumen:
Teachers’ refusal to accept failure triumphs over misplaced sympathy of blame toward students
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 133366
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In their own words
- Autor:
Bob Krajewski
- Resumen:
Three urban principals share their challenges and dreams
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 133367
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The value of experience
- Autor:
Stefanie C. Weiss
John S. Gomperts
- Resumen:
Trained retirees in 13 cities are mentoring struggling readers
- Página:
22
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 133368
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Grooming great urban teachers
- Autor:
Michèle Foster
Jeffrey Lewis
Laura Onafowora
- Resumen:
In an after-school lab for urban students, master teachers model good practice for inexperienced colleagues
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-03.txt
- Documento número 133369
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo