- importsource = "00131784-2005-04.txt"
- Artículo:
Reach them to teach them
- Autor:
Carol Ann Tomlinson
Kristina Doubet
- Resumen:
Four teachers demonstrate how to make curriculum relevant and instruction engaging for adolescent learners
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 133384
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A case for school connectedness
- Autor:
Robert W. Blum
- Resumen:
Feeling connected to school increases the likelihood that adolescents will achieve academic success
- Página:
16
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 133385
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The bilogy of risk taking
- Autor:
Lisa F. Price
- Resumen:
A complex interplay of body chemistry and brain development influences how students behave and learn
- Página:
22
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 133386
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Inside Amy’s brain
- Autor:
Marilee Sprenger
- Resumen:
How one adolescent gets through her day
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 133387
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Help for stressed students
- Autor:
Denise Clark Pope
Richard Simon
- Resumen:
Thanks to pressures at home and at school, students who appear to be excelling might be just « doing school”
- Página:
33
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-04.txt
- Documento número 133388
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
- Enlace directo