1. importsource = "00131784-2005-05.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

Bridging the Generation Gap

Autor:

Susan Moore Johnson

Susan M. Kardos

Resumen:

Principals face the challenge of unifying veteran teachers and beginning teachers around school goals

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648332
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Common Space, Common Time, Common Work

Autor:

Melody J. Shank

Resumen:

True collaboration takes place when educators have the time and space to meet about instructional practice

Página:

16

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648333
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Hazed!

Autor:

Mary Patterson

Resumen:

Why are we harassing the newest members of our profession?

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648334
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Surviving Day One . . . and Beyond

Autor:

Justine C. Salvo

Lolethia Kibble

Mary Anthony Furay

Edward A. Sierra

Resumen:

Two administrators and two teachers share the difficulties and successes of their early days on the job

Página:

24

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648335
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Responding to New Teachers' Concerns

Autor:

Thomas M. McCann

Larry R. Johannessen

Bernard Ricca

Resumen:

Fledgling teachers identify challenges—from relationships to workload, evaluation to autonomy

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

8

Periodo:

May 2005

ISSN:

00131784   

SrcID:

00131784-2005-05.txt

  • Documento número 648336
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
  • Enlace directo