- importsource = "00131784-2005-05.txt"
- Artículo:
Bridging the Generation Gap
- Autor:
Susan Moore Johnson
Susan M. Kardos
- Resumen:
Principals face the challenge of unifying veteran teachers and beginning teachers around school goals
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648332
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Common Space, Common Time, Common Work
- Autor:
Melody J. Shank
- Resumen:
True collaboration takes place when educators have the time and space to meet about instructional practice
- Página:
16
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648333
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hazed!
- Autor:
Mary Patterson
- Resumen:
Why are we harassing the newest members of our profession?
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648334
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Surviving Day One . . . and Beyond
- Autor:
Justine C. Salvo
Lolethia Kibble
Mary Anthony Furay
Edward A. Sierra
- Resumen:
Two administrators and two teachers share the difficulties and successes of their early days on the job
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648335
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Responding to New Teachers' Concerns
- Autor:
Thomas M. McCann
Larry R. Johannessen
Bernard Ricca
- Resumen:
Fledgling teachers identify challenges—from relationships to workload, evaluation to autonomy
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
8
- Periodo:
May 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2005-05.txt
- Documento número 648336
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:02 a. m.
- Enlace directo