1. importsource = "00131784-2006-03.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Improving Relationships Within the Schoolhouse

Autor:

Roland S. Barth

Resumen:

Let's discuss the elephant in the room: the various ways educators compete with and isolate themselves from one another.

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133531
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Teacher Quality to Quality Teaching

Autor:

Mary M. Kennedy

Resumen:

Unpredictable circumstances—-from class interruptions to student behavior— influence the quality of teaching.

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133532
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ten Promising Trends (and Three Big Worries)

Autor:

Marilyn Cochran-Smith

Resumen:

Although some developments in teacher education programs are promising, several trends are discouraging.

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133533
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining the Teaching Life

Autor:

Grant Wiggins

Jay McTighe

Resumen:

How can educators tell whether a teaching practice is worthy?

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133534
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Thoughtful Approach to Teacher Evaluation

Starting With the Soul

Autor:

Jennifer Goldstein

Pedro A. Noguera

Sam M. Intrator

Robert Kunzman

Resumen:

How peer review lessens the tensions between teachers and administrators

Rekindling teachers' deep sense of purpose is no luxury.

Página:

31 .

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 133535
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo