1. importsource = "00131784-2006-10.txt"
Se encontraron 76 resultados.
Artículo:

Task, Text, and Talk: Literacy for All Subjects

Autor:

Stephanie McConachie

Megan Hall

Lauren Resnick

Resumen:

Why students must learn the habits of reading, writing, and thinking for each discipline.

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133606
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

When Thinking Skills Trump Reading Skills

Autor:

Gay Ivey

Douglas Fisher

Resumen:

Help older struggling readers to use their higher-level skills and, at the same time, build basic literacy.

Página:

16

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133607
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning to Think in English

Autor:

Yu Ren Dong

Resumen:

Question-seeking activities invite students to hypothesize in a new language.

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133608
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

N Is for Nonsensical

Autor:

Susan B. Neuman

Resumen:

Drilling preschoolers in skills is not sufficient.

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133609
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Savoring Reading, Schoolwide

Autor:

Sally M. Reis

Elizabeth A. Fogarty

Resumen:

Planned experiences guide students to read challenging yet enjoyable texts.

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

64

Número:

2

Periodo:

Octubre 2006

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2006-10.txt

  • Documento número 133610
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
  • Enlace directo