1. importsource = "00131784-2009-02.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

From surviving to thriving

Autor:

Sonia Nieto

Resumen:

Why and how teachers must continue learning throughout their lifetimes

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 631328
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The lessons are in the leading

Autor:

Gordon A. Donaldson Jr

Resumen:

Readers learn by identifying dilemmas, practicing strategies and reflecting on results

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 631329
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Moving beyond talk

Autor:

Debra Smith

Bruce Wilson

Dick Corbett

Resumen:

Six conditions lead to collective actions that bring change

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 631330
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How nations invest in teachers

Autor:

Ruth Chung Wei

Alethea Andree

Linda Darling – Hammond

Resumen:

High – achieving countries build professional learning into teachers’ workdays

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 631331
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning with blogs and wikis

Autor:

Bill Ferriter

Resumen:

Customized learning opportunities abound in the blogosphere

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

66

Número:

5

Periodo:

febrero 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-02.txt

  • Documento número 631332
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
  • Enlace directo