- importsource = "00131784-2009-03.txt"
- Artículo:
Orchestrating the media collage
- Autor:
Jason Ohler
- Resumen:
New forms of expresión emerge when sound, moving images, and text coalesce
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631342
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mastering multitasking
- Autor:
Urs Gasser
John Palfrey
- Resumen:
Does multitasking overtask the brain? How should teachers respond?
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631343
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Let’s Talk 2.0
- Autor:
Michele Knobel
Dana Wilber
- Resumen:
What exactly does literacy 2.0 mean, and how are 2.0 media altering our learning?
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631344
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Becoming network-wise
- Autor:
Will Richardson
- Resumen:
Using social media wisely and collaborating well online are worthy goals for students and adults
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631345
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The importante of deep reading
- Autor:
Maryanne Wolf
Mirit Barzillai
- Resumen:
The expert reading brain needs nurturance and guiance
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
6
- Periodo:
marzo 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-03.txt
- Documento número 631346
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:54 a. m.
- Enlace directo