1. importsource = "00131784-2009-09.txt"
Se encontraron 60 resultados.
Artículo:

What Would Socrates Say?

Autor:

Peter W. Cookson Jr.

Resumen:

Do we need to craft a new model of education for the 21st century? It's a question worthy of Socrates

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 134018
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The 21st Century Skills Movement

Autor:

Paige Johnson

Resumen:

The chair of the Partnership for 21st Century Skills spells out goals

Página:

8

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 134019
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

21st Century Skills: The Challenges Ahead

Autor:

Andrew J. Rotherham

Resumen:

Why the 21st century skills movement could falter and key considerations that might strengthen it

Página:

16

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 134020
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why Creativity Now? A Conversation with Sir Ken Robinson

Autor:

Amy M. Azzam

Resumen:

Creativity is a crucial skill, Sir Ken tells us

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 134021
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Science Students Need to Know

Autor:

James Trefil

Resumen:

Scientific knowledge is the entry ticket to understanding the issues of the day

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-09.txt

  • Documento número 134022
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
  • Enlace directo