- importsource = "00131784-2009-09.txt"
- Artículo:
What Would Socrates Say?
- Autor:
Peter W. Cookson Jr.
- Resumen:
Do we need to craft a new model of education for the 21st century? It's a question worthy of Socrates
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 134018
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The 21st Century Skills Movement
- Autor:
Paige Johnson
- Resumen:
The chair of the Partnership for 21st Century Skills spells out goals
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 134019
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
21st Century Skills: The Challenges Ahead
- Autor:
Andrew J. Rotherham
- Resumen:
Why the 21st century skills movement could falter and key considerations that might strengthen it
- Página:
16
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 134020
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Creativity Now? A Conversation with Sir Ken Robinson
- Autor:
Amy M. Azzam
- Resumen:
Creativity is a crucial skill, Sir Ken tells us
- Página:
22
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 134021
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Science Students Need to Know
- Autor:
James Trefil
- Resumen:
Scientific knowledge is the entry ticket to understanding the issues of the day
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
67
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2009-09.txt
- Documento número 134022
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:59 p. m.
- Enlace directo