- importsource = "00131962-2005-05.txt"
- Artículo:
Is technology based collaborative learning antisocial? Or what we are doing to make it so
- Autor:
Paul A. Kirschner
- Página:
8
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
XLV
- Número:
5
- Periodo:
September - October 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-05.txt
- Documento número 134439
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaborative learning and ICT tools
- Autor:
Martin Valcke
- Página:
13
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
XLV
- Número:
5
- Periodo:
September - October 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-05.txt
- Documento número 134440
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of virtual forums to promote collaborative learning in higher education
- Autor:
Begoña Gros
Mariella Adrian
- Página:
17
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
XLV
- Número:
5
- Periodo:
September - October 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-05.txt
- Documento número 134441
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaborative learning at a distance with the project method
- Autor:
Joerg M. Haake
- Página:
21
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
XLV
- Número:
5
- Periodo:
September - October 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-05.txt
- Documento número 134442
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online collaborative learning
- Sub título:
Will collaboration scripts reduce uncertainty?
- Autor:
Kati Mäkitalo
- Página:
25
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
XLV
- Número:
5
- Periodo:
September - October 2005
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2005-05.txt
- Documento número 134443
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo