- importsource = "00131962-2006-03.txt"
- Artículo:
The New Gutenberg Revolution: Radical New Learning, Thinking, Teaching, and Training with Technology...Bringing the Future Near
- Autor:
Rand J. Spiro
- Página:
3
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
46
- Número:
3
- Fecha:
Mayo - Junio 2006
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2006-03.txt
- Documento número 134491
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction to Special Issue: Capacity Building, Critical Areas, and Concerted Impact
- Autor:
Chee-Kit Looi
David Hung
- Página:
5
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
46
- Número:
3
- Fecha:
Mayo - Junio 2006
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2006-03.txt
- Documento número 134492
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implementation Paths: Supporting the Trajectory Teachers Traverse in Implementing Technology-Based Learning Environments in Classroom Practice
- Autor:
Katerine Blelaczyc
Allan Collins
- Página:
8
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
46
- Número:
3
- Fecha:
Mayo - Junio 2006
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2006-03.txt
- Documento número 134493
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Translating Learning Sciences Research into Classroom Practices
- Autor:
Seng-Chee Tan
Thiam-Seng Koh
- Página:
15
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
46
- Número:
3
- Fecha:
Mayo - Junio 2006
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2006-03.txt
- Documento número 134494
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linking the Learning Sciences to Teacher Education: Teachers' Beliefs, Professional Development, and Scalability Issues
- Autor:
Chee-Kit Looi
David Hung
Leo Tan
- Página:
22
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
46
- Número:
3
- Fecha:
Mayo - Junio 2006
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2006-03.txt
- Documento número 134495
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:01 p. m.
- Enlace directo