- importsource = "00131962-2010-04.txt"
- Artículo:
A practical guide and a constructivist rationale for inquiry based learning
- Autor:
Thomas M. Duffy
Pamela L. Raymer
- Página:
03
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 634378
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An alternative view for the instructional design process: A response to smith and boling
- Autor:
Andrew S. Gibbons
Stephen C. Yanchar
- Página:
16
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 634379
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learner stories and the design of authentic instruction
- Autor:
Richard Goldsworthy
Peter C. Honebein
- Página:
27
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 634380
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using agile project management to enhance the performance of instructional design teams
- Autor:
David S. Sweeney
Lauren Cifuentes
- Página:
34
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 634381
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Continuous partial attention: Reconsidering the role of online learning in the age of interruption
- Autor:
Ellen Rose
- Página:
41
- Sección:
Articles
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
50
- Número:
4
- Periodo:
Julio – Agosto 2010
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2010-04.txt
- Documento número 634382
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:14 a. m.
- Enlace directo