- importsource = "00131962-2012-03.txt"
- Artículo:
Deepening Content Knowledge, Finding Meaning in Complex Text, and Using Games to Engage 21st Century High School Learners: Is It Possible to Kill Three Birds with One Design Model?
- Autor:
Norton, Priscilla
Hathaway, Dawn
- Página:
3
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
mayo - junio 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-03.txt
- Documento número 134996
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
But Why Is Everything So Hard to Do? Exploring Learning and the Complexity Factor in Social Virtual Reality
- Autor:
Honebein, Peter C.
Goldsworthy, Richard
- Página:
14
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
mayo - junio 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-03.txt
- Documento número 134997
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Flexible Instructional Design: The Opposite of Doing Everything Isn't Doing Nothing
- Autor:
Hannum, Wallace H
- Página:
20
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
mayo - junio 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-03.txt
- Documento número 134998
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Training Educators to Design Lessons Incorporating Virtual Worlds
- Autor:
Downey, Steve
- Página:
29
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
mayo - junio 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-03.txt
- Documento número 134999
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instructional Design Cases and Why We Need Them
- Autor:
Howard, Craig D.
Boling, Elizabeth
Rowland, Gordon
- Página:
34
- Publicación:
Educational Technology
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
mayo - junio 2012
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2012-03.txt
- Documento número 135000
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:04 p. m.
- Enlace directo