- importsource = "00131962-2015-02.txt"
- Artículo:
Are individual differences undertreated in instructional design?
- Autor:
George L. Gropper
- Página:
3
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
marzo- abril 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-02.txt
- Documento número 135199
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Recruitment gaming: A new tool at the interface of education and employers
- Autor:
Gavin W. Porter
Michael A. Tanenbaum
- Página:
13
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
marzo- abril 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-02.txt
- Documento número 135200
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The changing nature of educational technology programs
- Autor:
J. Michael Spector
- Página:
19
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
marzo- abril 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-02.txt
- Documento número 135201
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational technology research in a VUCA world
- Autor:
Thomas C. Reeves
Patricia M. Reeves
- Página:
26
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
marzo- abril 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-02.txt
- Documento número 135202
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
STEMEdhub: Supporting STEM Education Initiatives via the HUBzero platform
- Autor:
James D. Lehman
Peggy A. Ertmer
Ann M. Bessenbacher
- Página:
31
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
marzo- abril 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-02.txt
- Documento número 135203
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo