- importsource = "00131962-2015-04.txt"
- Artículo:
Atributes of open pedagogy: a model for using open educational resources
- Autor:
Bronwyn Hegarty
- Página:
3
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
julio- agosto 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-04.txt
- Documento número 135228
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Romancing the cone: Is an aesthetic reading possible?
- Autor:
Denis Hlynka
- Página:
13
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
julio- agosto 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-04.txt
- Documento número 135229
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Apprenticeship, epistemic learning, and diffusion of innovatons in education
- Autor:
David Hung
Azilawati Jamaludin
Yancy Toh
- Página:
20
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
julio- agosto 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-04.txt
- Documento número 135230
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How do we train instructional designers? Instructional design as negotiation
- Autor:
So Mi Kim
- Página:
26
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
julio- agosto 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-04.txt
- Documento número 135231
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The raspberry Pi: not a poor man's computer, but an interesting possibility
- Autor:
Jesse Strycker
- Página:
30
- Publicación:
Educational technology
- Volúmen:
55
- Número:
4
- Periodo:
julio- agosto 2015
- ISSN:
00131962
- SrcID:
00131962-2015-04.txt
- Documento número 135232
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:05 p. m.
- Enlace directo