1. importsource = "00144029-1993-06.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Quality of life as a conceptual framework for evaluating transition Outcomes

Autor:

Andrew S. Halpern

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-06.txt

  • Documento número 1568767
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Quality of life as context for planning and evaluation of services For people with disabilities

Autor:

Ruth E. Dennis

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-06.txt

  • Documento número 1568768
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gifted girls in a rural community: Math attitudes and career options

Autor:

Julie Lamb

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-06.txt

  • Documento número 1568769
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Analysis of science textbook recommendations provided for students With disabilities

Autor:

Rene S. Parmar

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-06.txt

  • Documento número 1568770
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching phonological awareness to young children with learning Disabilities

Autor:

Rollanda E. O’Connor

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1993-06.txt

  • Documento número 1568771
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
  • Enlace directo