- importsource = "00144029-1994-02.txt"
- Artículo:
Advances in technology-based assessment withi9ng special education
- Autor:
Charles R. Greenwood
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-02.txt
- Documento número 1568780
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Current dimensions of technology-based assessment in special education
- Autor:
Charles R. Greenwood
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-02.txt
- Documento número 1568781
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-based dynamic assessment of multidigit multiplication
- Autor:
Michalel M. Gerber
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-02.txt
- Documento número 1568782
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The misconceptions of youth: errors and their mathematical meaning
- Autor:
John Woodward
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-02.txt
- Documento número 1568783
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Strengthening the connection between assessment and instructional planning with expert systems
- Autor:
Lynn S. Funchs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
2
- Periodo:
Octubre-Noviembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-02.txt
- Documento número 1568784
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo