- importsource = "00144029-1995-02.txt"
- Artículo:
Peer Collaboration Reduced Referral Rates And Increased Confidences In Handing Classroom Problems, Positive Affect, And Tolerance Toward Cognitive Deficits In This Replication Study
- Autor:
Marleen C. Pugach
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-02.txt
- Documento número 1568822
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Validity Of Categorical Learning Disabilities Services: The Consumer’s View. Negative Opinions About The Integration Of General And Special Education Services, And Positive Views Of Special Education, Were Expreseed By High School Students With Learching Disabilities Who Were Served Separate Classroom
- Autor:
Beverly R. Guterman
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-02.txt
- Documento número 1568823
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Strategies That Promote Social Relations Among Elementary Students With And Withour Severe Disabilities In Inclusive Schools. Interviews And Observations Identify Five Strategies That Promote Relationship Between Students With Severe Disabilities In Inclusive Classroom
- Autor:
Christine L. Salisbury
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-02.txt
- Documento número 1568824
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychometric Analysis And Revision Of The Opinions Relative To Mainstreaming Scale, The Opinions Relative To Integrations Scales, Which Is A Revision Of The Larrivee And Cook Opinions Relative To Mainstreaming Scale, May Be A Useful Research Tool
- Autor:
Richard F. Antonak
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-02.txt
- Documento número 1568825
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Predicting Participation In Postsecondary Education For School Leavers With Disabilities
- Autor:
Andrew S. Halpern
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-02.txt
- Documento número 1568826
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo