- importsource = "00144029-1995-04.txt"
- Artículo:
Processing of bottom-up and top-down information by skilled and average deaf readers and implication for whole language instruction
- Autor:
Leonard P. Kelly
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568835
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
General education teacher planning: what can students with learning disabilities expect?
- Autor:
Jeanne Shay Schumm
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568836
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Isolation timeout used with students with emotional disturbance
- Autor:
Virginia Constenbader
Margery Reading-Brown
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568837
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Communication versus compliance: African-American parents’ involvement in special education
- Autor:
Beth Harry
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568838
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Follow-up of chi8ldren from academic and cognitive preschool curricula at age 9
- Autor:
Paulette E. Mills
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
4
- Periodo:
Febrero 1995
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1995-04.txt
- Documento número 1568839
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
- Enlace directo