1. importsource = "00144029-1995-04.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Processing of bottom-up and top-down information by skilled and average deaf readers and implication for whole language instruction

Autor:

Leonard P. Kelly

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1568835
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

General education teacher planning: what can students with learning disabilities expect?

Autor:

Jeanne Shay Schumm

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1568836
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Isolation timeout used with students with emotional disturbance

Autor:

Virginia Constenbader

Margery Reading-Brown

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1568837
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Communication versus compliance: African-American parents’ involvement in special education

Autor:

Beth Harry

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1568838
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Follow-up of chi8ldren from academic and cognitive preschool curricula at age 9

Autor:

Paulette E. Mills

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

61

Número:

4

Periodo:

Febrero 1995

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1995-04.txt

  • Documento número 1568839
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:50 a. m.
  • Enlace directo