- importsource = "00144029-1998-01.txt"
- Artículo:
The Need For Early And Sustained Suppots For Students With Leaning And Behavioral Disabilities Is Evident In This Experimental Study That Demonstrated Improved School Engagement When Interventions Were Continued In High School
- Autor:
Mary A. Sinclair
David L. Evelo
Christine M. Hurley
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1568913
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Framework That Integrate Explicit Instruction And Cognitive Based Approach Is Proposed For Promoting Retention And Generalization In Math And Science Instruction For Students With Disabilities
- Autor:
Rusell Gersten
Scott Baker
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1568914
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic And Personality Characteristics Of Gifted Students With Cerebral Palsy: A Multiple Case Study
- Autor:
Colleen Willard Holt
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1568915
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Qualitative Atudy Involving IEP Review Observations, And Interviews Revealed Athat Instructional Practices Ti Foster Peer Interaction Were Not Appropriate To Students Needs, And Were Provided Only To A Limited Extend, But More So In General Education Than In Special Education Setting
- Autor:
Lynn M. Gelzbeiser
Robert M. Pruzek
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1568916
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Qualitative Study Of Transition Practices In A Trural High School Showed That Program Success Was Related To Specific Planning Activities, And That Some Missing Elements Of Best Practice, Such As Students And Parent Involving, Were Desired
- Autor:
Lana L. Collet-Klingenberd
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
1
- Periodo:
Otoño 1998
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1998-01.txt
- Documento número 1568917
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo