1. importsource = "00144029-1999-02.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Spatial, Logical Mathematical, And Linguistic Intelligences Were Judged Similarly By A Performance Based Assessment And Two Independence Raters, While Bodily Kinesthetic, Interpersonal And Intrapersonal Intelligences Were Not, Perhaps Because Of The Assessment’s Lack Of Specific Activities For These Intelligences

Autor:

Ketty M. Sacouphim

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568948
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Four Step Approach Is Presented For Teams To Use In Discussing, Determining, And Providing Suplemantary Aids And Services To Children With Disabilities

Autor:

Susan K. Stscheidt

Larry Bartlett

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568949
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Article Provides Information On Data Collection Areas And Methods That Respond To The Alternate Assessment Requirements In The 1997 Reauthorization Of IDEA

Autor:

Jim Ysseldyke

Ken Olsen

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568950
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children With Learning Problems Differed Significantly Form Children without Learning Problems In Their Sharing Behavior In Actual Limited Resources Situations Even Though They Responded In The Same Ways To Hypothetical Problems

Autor:

Gary N. Siperstein

Ken Olsen

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568951
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Follow Ups Of More Than 1500 Special Education Teachers Indicated That The Variables Differentiating Those Who Stay, Leave, Or Transfer Are Not The Same Variables That Predict Intention, And Suggested That Specific Environmental Variables Are More Powerful Predicatos Than Most Teacher And Demographic Variables

Autor:

M. David Miller

Mary T. Brownell

Stephen W. Smith

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

2

Periodo:

Invierno 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-02.txt

  • Documento número 1568952
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo