- importsource = "00144029-1999-02.txt"
- Artículo:
Spatial, Logical Mathematical, And Linguistic Intelligences Were Judged Similarly By A Performance Based Assessment And Two Independence Raters, While Bodily Kinesthetic, Interpersonal And Intrapersonal Intelligences Were Not, Perhaps Because Of The Assessment’s Lack Of Specific Activities For These Intelligences
- Autor:
Ketty M. Sacouphim
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568948
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Four Step Approach Is Presented For Teams To Use In Discussing, Determining, And Providing Suplemantary Aids And Services To Children With Disabilities
- Autor:
Susan K. Stscheidt
Larry Bartlett
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568949
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
This Article Provides Information On Data Collection Areas And Methods That Respond To The Alternate Assessment Requirements In The 1997 Reauthorization Of IDEA
- Autor:
Jim Ysseldyke
Ken Olsen
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568950
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children With Learning Problems Differed Significantly Form Children without Learning Problems In Their Sharing Behavior In Actual Limited Resources Situations Even Though They Responded In The Same Ways To Hypothetical Problems
- Autor:
Gary N. Siperstein
Ken Olsen
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568951
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Follow Ups Of More Than 1500 Special Education Teachers Indicated That The Variables Differentiating Those Who Stay, Leave, Or Transfer Are Not The Same Variables That Predict Intention, And Suggested That Specific Environmental Variables Are More Powerful Predicatos Than Most Teacher And Demographic Variables
- Autor:
M. David Miller
Mary T. Brownell
Stephen W. Smith
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
65
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 1999
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1999-02.txt
- Documento número 1568952
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo