1. importsource = "00144029-1999-04.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Tanis Bryan, The 1996 CEC Research Award Winner, Shares Her Thoughts About Her Reseach Conducted Aver 25 Years, The Nature Of Change In Special Education, The Continued Need For Research On Learning Disabilities, And Ways To Insure That Research In Translate Into Practice

Autor:

Tanis Bryan

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

Verano 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-04.txt

  • Documento número 1568957
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Thoughts Provoking Article Describes What We Know About Prevention, How We Thwart Prevention, How Prevention Preventing Behaviors Are Maintained, And What We Can Do To Redirect Our Efforts Toward Prevention Of Emotional And Behavioral Disorders

Autor:

James M. Kauffman

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

Verano 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-04.txt

  • Documento número 1568958
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Outcomes Of A Sample Of Appeals Of States Administrative Hearings Indicated That Districts More Often Won And Courts Tended To Defer To Earlier Proceeding

Autor:

James R. Newcomer

Perry A. Zirkel

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

Verano 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-04.txt

  • Documento número 1568959
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Spontaneous Narratives Of 150 Latino Mothers Of Young Children With Mental Retardation Or Developmental Delay Revealed Their Beliefs About Themselves And Positive Transformations In Themselves, As Well As Supporting The Use Of Narrative Analysis In Research

Autor:

Debra Skinner

Patricia Rodriguez

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

Verano 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-04.txt

  • Documento número 1568960
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adolescents’ Perceptions Of Home And School Partnerships Practices Were Found To Be Related To Time Spent On Homework And Performance For Students Without Disabilities, But Not For Students Receiving Special Education Services

Autor:

Rollande Deslandes

Egide Rayer

Pierre Potvin

Danielle Leclerc

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

Verano 1999

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1999-04.txt

  • Documento número 1568961
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo