1. importsource = "00144029-2000-01.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

This Survey Of A Natinal Sample Of Public School Kindergarten Teachers Suggests That While Most Teachers Engage In Some Form Of Transition Practice, There Is Minimal Uniqueness In The Transitions Activities For Children With Special Needs

Autor:

Karen M. La Paro

Martha J. Cox

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-01.txt

  • Documento número 1568965
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Significant Effects Of A School Based Prevention Program Were More Evident After Two Years Than After One, Suggesting The Need For More Long Term Implementation Of Prevention Programs

Autor:

Stephanie H. Mc Conaughy

Martha Fitzgerald

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-01.txt

  • Documento número 1568966
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluations Of Interagency Agreements And Interviews With Coordinators Revealed That Quality Of Agreements Is Related To Whether They Are Signed, And That There Are Several Significant Barriers Of The Writing Of Agreements

Autor:

Susan A. Fowler

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-01.txt

  • Documento número 1568967
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Synthesis Of Information On How Kentucky And Maryland Addressed Seven Essential Questions In Developing Their Alternate Assessments Provides The Field With A Sharper Focus On Essential Question And The Potential Impacts Of Solutions To Them

Autor:

Harold L. Kleinert

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-01.txt

  • Documento número 1568968
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Data Based Assessment Process Ti Assist In Making Decision About Test Accommodations Corresponded More With Benefits From Accommodations And Performance On Large Scale Assessments Than Did Teacher Judgments About Accommodations

Autor:

Lynn S. Fuchs

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

67

Número:

1

Periodo:

Otoño 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-01.txt

  • Documento número 1568969
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo