1. importsource = "00178012-1995-03.TXT"
Se encontraron 36 resultados.
Artículo:

Briefings from the Editors. Include new findings on performance management programs, the importance of research and development, the Pygmalion effect, and why managers derail.

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

3

Periodo:

Mayo-Junio 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-03.TXT

  • Documento número 1544826
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The economic distress of America's inner cities may be the most pressing issue facing the nation, argues Michael E. Porter in "The Competitive Advantage of the Inner City."

Autor:

Michael E. Porter

Página:

55

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

3

Periodo:

Mayo-Junio 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-03.TXT

  • Documento número 1544827
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

HBR Case Study. Grant Newman, chief executive officer of Regional Medical Center, decided to out source RMC's anesthesia services and signed a contract with Physicians Development Services, a contract management company. PDS had seemed a good fit.

Página:

24

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

3

Periodo:

Mayo-Junio 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-03.TXT

  • Documento número 1544828
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Thinking About... The future is here, and many companies are pondering the human toll of limiting organizational interactions to videoconferencing, portable telephones, and E-mail. Charles Handy explores ways to combine "Trust and the Virtual Organization," asking, How do you manage people whom you do not see?

Autor:

Charles Handy

Página:

40

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

3

Periodo:

Mayo-Junio 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-03.TXT

  • Documento número 1544829
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do Rewards Really Create Loyalty?" Louise O'Brien and Charles Jones argue that they do, but only if a company learns how to share value with its most profitable customers in proportion to the value the customers' loyalty creates for the company.

Autor:

Louise O'Brien

Charles Jones

Página:

75

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

73

Número:

3

Periodo:

Mayo-Junio 1995

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1995-03.TXT

  • Documento número 1544830
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:05 a. m.
  • Enlace directo