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Artículo:

Briefings from the Editors in-clude new findings on competitive strategy, know-how and know-why, teamwork, brand extensions, and emerging markets.

Página:

8

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461062
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
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Artículo:

The idea that government should be run like a business has recently gained notoriety. Indeed, some public services may benefit from adopting elements of a commercial business model. But we are not merely customers of our government we are also subjects, citizens, and clients, and we need a broad range of models for managing government.

Página:

75

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461063
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
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Artículo:

Companies often attempt toimplement major change programs. Determined managers go forth with the plans, and they expect enthusiasm and commitment from their subordinates.

Página:

86

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461064
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
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Artículo:

The next time you are planning a major change effort, forget the huge meeting, the speeches relayed by satellite, the videos and special publications. T.J. and Sandar Lark in argue that "Reaching and Changing Front line Employees" requires giving up the image of the charismatic executive rous-ing the troops.

Página:

95

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461065
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
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Artículo:

How do CEOs add value? By leading boldly and decisively. How do they lead in this way? In "The Ways Chief Executive Offleers Lead," Charles M. Farkas and Suzy Wetlaufer describe the five approaches to leadership that emerged in their interviews with 160 CEOs.

Autor:

Charles M. Farkas

Suzy Wetlaufer

Página:

110

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461066
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:58:28 a. m.
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