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Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

The Four Principies of Enduring Success

Autor:

Christian Stadler

Resumen:

When a company ¡s doing well, how would anyone know ¡f it could improve? A landmark benchmarking study - compar-¡ng prosperous companies with firms that have done even better - points the way.

Página:

62

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 188779
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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Artículo:

Lessons from Toyota's Long Orive

Autor:

Katsuaki Watanabe

Thomas A. Stewart

Anand P. Raman

Resumen:

Toyota's president explains why the automaker must combine radical change and continuous ¡mprovement if it wants to remain one of the world's leading companies.

Página:

74

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 188780
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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Artículo:

To Succeed in the Long Term, Focuson the MiddleTerm

Autor:

GeoffreyA. Moore

Resumen:

Why do so many companies fail to thrive past their first generation of offerings? It's not because their R&D groups aren't hatching new ¡deas. It's because mature organizations have a disconcerting tendency to eat their young.

Página:

84

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 188781
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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Artículo:

Building a Leadership Brand

Autor:

Dave Ulrich

Norm Smallwood

Resumen:

A reputation for producing good leaders time and again ¡s part of a strong company brand. To build that kind of enduring capability, firms must do more than focus on the traits of individual leaders. They need to follow five key strategies.

Página:

92

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 188782
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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Artículo:

If Brands Are Built over Years, Why Are They Managed over Quarters?

Autor:

Leonard M. Lodish

Cari F. Mela

Resumen:

Your product may fly off the shelves during a price promotion, but those discounts could ultimately damage your brand. Don't be blinded by short-term sales data. Instead, watch a dashboard of long-term measures to protect your brand and your profit margins.

Página:

104

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 188783
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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