- importsource = "00178012-2007-07.txt"
- Artículo:
The Four Principies of Enduring Success
- Autor:
Christian Stadler
- Resumen:
When a company ¡s doing well, how would anyone know ¡f it could improve? A landmark benchmarking study - compar-¡ng prosperous companies with firms that have done even better - points the way.
- Página:
62
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
85
- Número:
7-8
- Periodo:
Julio - Agosto 2007
- ISSN:
001780121
- SrcID:
00178012-2007-07.txt
- Documento número 188779
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
Lessons from Toyota's Long Orive
- Autor:
Katsuaki Watanabe
Thomas A. Stewart
Anand P. Raman
- Resumen:
Toyota's president explains why the automaker must combine radical change and continuous ¡mprovement if it wants to remain one of the world's leading companies.
- Página:
74
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
85
- Número:
7-8
- Periodo:
Julio - Agosto 2007
- ISSN:
001780121
- SrcID:
00178012-2007-07.txt
- Documento número 188780
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
To Succeed in the Long Term, Focuson the MiddleTerm
- Autor:
GeoffreyA. Moore
- Resumen:
Why do so many companies fail to thrive past their first generation of offerings? It's not because their R&D groups aren't hatching new ¡deas. It's because mature organizations have a disconcerting tendency to eat their young.
- Página:
84
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
85
- Número:
7-8
- Periodo:
Julio - Agosto 2007
- ISSN:
001780121
- SrcID:
00178012-2007-07.txt
- Documento número 188781
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
Building a Leadership Brand
- Autor:
Dave Ulrich
Norm Smallwood
- Resumen:
A reputation for producing good leaders time and again ¡s part of a strong company brand. To build that kind of enduring capability, firms must do more than focus on the traits of individual leaders. They need to follow five key strategies.
- Página:
92
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
85
- Número:
7-8
- Periodo:
Julio - Agosto 2007
- ISSN:
001780121
- SrcID:
00178012-2007-07.txt
- Documento número 188782
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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- Artículo:
If Brands Are Built over Years, Why Are They Managed over Quarters?
- Autor:
Leonard M. Lodish
Cari F. Mela
- Resumen:
Your product may fly off the shelves during a price promotion, but those discounts could ultimately damage your brand. Don't be blinded by short-term sales data. Instead, watch a dashboard of long-term measures to protect your brand and your profit margins.
- Página:
104
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
85
- Número:
7-8
- Periodo:
Julio - Agosto 2007
- ISSN:
001780121
- SrcID:
00178012-2007-07.txt
- Documento número 188783
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:47:17 p. m.
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