- importsource = "00178055-1992-03.txt"
- Artículo:
Understanding and validity in qualitative research
- Autor:
Joseph A. Maxwell
- Página:
279
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-03.txt
- Documento número 1545580
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Equity, equality and biculturalism in the restructuring of New Zealand schools: a life-history approach
- Autor:
Sue Middleton
- Página:
301
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-03.txt
- Documento número 1545581
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sex differences in performance on the mathematics section of the scholastic aptitude test: a bidirectional validity study
- Autor:
Howard Wainer
Linda S. Steinberg
- Página:
323
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-03.txt
- Documento número 1545582
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Money, equity and college access
- Autor:
Gary Orfield
- Página:
337
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-03.txt
- Documento número 1545583
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When the walls come tumbling down
- Autor:
Paula Lawrence Wehmiller
- Página:
373
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-03.txt
- Documento número 1545584
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:13 a. m.
- Enlace directo