- importsource = "00178055-2000-01.TXT"
- Artículo:
Tribal Sovereigns: Reframing Research in American Indian Education
- Autor:
K. Tsianina Lomawaima
- Página:
1
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
70
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2000-01.TXT
- Documento número 1545646
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Symposium: "Habits of Thought and Work" The Disciplines and Qualitative Research
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
70
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2000-01.TXT
- Documento número 1545647
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Turn Inward in Qualitative Research
- Autor:
Reba N. Page
- Página:
23
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
70
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2000-01.TXT
- Documento número 1545648
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Use of Anthropological Methods in Educational Research: Two Perspectives
- Autor:
George Spindler
Lorie Hammond
- Página:
39
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
70
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2000-01.TXT
- Documento número 1545649
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linguistics in the Study of Language in Education
- Autor:
Shirley Brice Heath
- Página:
49
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
70
- Número:
1
- Periodo:
Primavera 2000
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2000-01.TXT
- Documento número 1545650
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:14 a. m.
- Enlace directo