- importsource = "00178055-2001-04.txt"
- Artículo:
Empowering Minority Students: A Framework for Intervention with an introduction by the author
- Autor:
Jim Cummins
- Página:
649
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1545722
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Resisting and Reversing Language Shift: Heritage-Language Resilience among U.S. Native Biliterates
- Autor:
Lucy Tse
- Página:
676
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1545723
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking the Digital Divide
- Autor:
Jennifer S. Light
- Página:
709
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1545724
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Pragmatizing the Imaginary: A Response to a Fictionalized Case Study of Teaching
- Autor:
Tom Barone
- Página:
734
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1545725
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sound Identities: Popular Music and the Cultural Politics of Education edited by Cameron McCarthy, Glenn Hudak, Shawn Miklaucic, Paula Saukko
- Autor:
Nadine Dolby
- Página:
742
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
71
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 2001
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2001-04.txt
- Documento número 1545726
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:15 a. m.
- Enlace directo