1. importsource = "00178055-2003-02.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Developing Cultural Fluency: Arab and Jewish students engaging in one another’s company

Autor:

Jocelyn Anne Glazier

Página:

141

Publicación:

Harvard Educational Review

Volúmen:

73

Número:

2

Periodo:

Verano 2003

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2003-02.txt

  • Documento número 1545765
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Special education’s changing identity: Paradoxes and dilemmas in view of culture and space

Autor:

Alfredo J. Artiles

Página:

164

Publicación:

Harvard Educational Review

Volúmen:

73

Número:

2

Periodo:

Verano 2003

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2003-02.txt

  • Documento número 1545766
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Voices inside schools. Skinning the drum: Teaching about diversity as “Other”

Autor:

Leswin Laubscher

Susan Powell

Página:

203

Publicación:

Harvard Educational Review

Volúmen:

73

Número:

2

Periodo:

Verano 2003

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2003-02.txt

  • Documento número 1545767
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Editor’s review. Minority students in special and gifted education. Edited by M. Suzanne Donovan and Christopher T. Cross

Autor:

Lauren Katzman

Página:

225

Publicación:

Harvard Educational Review

Volúmen:

73

Número:

2

Periodo:

Verano 2003

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2003-02.txt

  • Documento número 1545768
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Book notes. Crossing over to Canaan: The journey of new teachers in diverse classrooms

Autor:

Gloria Ladson-Billings

Página:

240

Publicación:

Harvard Educational Review

Volúmen:

73

Número:

2

Periodo:

Verano 2003

ISSN:

00178055

SrcID:

00178055-2003-02.txt

  • Documento número 1545769
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:16 a. m.
  • Enlace directo