- importsource = "00178055-2007-04.txt"
- Artículo:
Equity and Access in Higher Education
- Página:
405
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-04.txt
- Documento número 572751
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Community Colleges as Gateways and Gatekeepers: Moving beyond the Access "Saga" toward Outcome Equity
- Autor:
Dowd, Alicia C.
- Página:
407
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-04.txt
- Documento número 572752
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
College Admissions in Twenty-First- Century America: The Role of Grades, Tests, and Games of Chance
- Autor:
Zwick, Rebecca
- Página:
419
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-04.txt
- Documento número 572753
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Test-Optional Admission at a Liberal Arts College: A Founding Mission Affirmed
- Autor:
Shanley, Brian J.
- Página:
429
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-04.txt
- Documento número 572754
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Expanding Equal Opportunity: The Princeton Experience with Financial Aid
- Autor:
Tilghman, Shirley M.
- Página:
435
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
77
- Número:
4
- Periodo:
invierno 2007
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2007-04.txt
- Documento número 572755
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:58 a. m.
- Enlace directo