- importsource = "00219584-1985-02.txt"
- Artículo:
What are we about: Learning, teaching or lecturing?
- Autor:
J. J. Lagowski
- Página:
91
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-02.txt
- Documento número 240408
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The making of a physical chemist: The education and early researches of Henry Eyring
- Autor:
Steven H. Heath
- Página:
93
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-02.txt
- Documento número 240409
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Pauling 3-electron bond: A recommendation for the use of the Linnett structure
- Autor:
Richard D. Harcourt
- Página:
99
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-02.txt
- Documento número 240410
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A group electronegativity method with Pauling units
- Autor:
Steven G. Bratsch
- Página:
101
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-02.txt
- Documento número 240411
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nearly encounter-controlled reactions: The equivalence of the steady-state and diffusional viewpoints
- Autor:
Donald G. Truhlar
- Página:
104
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
62
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 1985.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1985-02.txt
- Documento número 240412
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:13 p. m.
- Enlace directo