- importsource = "00219584-2013-09.txt"
- Artículo:
New Guidelines for Chemistry Education Research Manuscripts and Future Directions of the Field
- Autor:
Marcy H. Towns
- Página:
1107
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249280
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry, Life, the Universe, and Everything: A New Approach to General Chemistry, and a Model for Curriculum Reform
- Autor:
Melanie Cooper
Michael Klymkowsky
- Página:
1116
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249281
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of Different Types of Small-Group Activities on Students’ Conversations
- Autor:
Krista K. Young
Vicente Talanquer
- Página:
1123
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249282
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Validating Chemistry Faculty Members’ Self-Reported Familiarity with Assessment Terminology
- Autor:
Mary Emenike
Jeffrey R. Raker
Thomas Holme
- Página:
1130
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249283
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online Homework Put to the Test: A Report on the Impact of Two Online Learning Systems on Student Performance in General Chemistry
- Autor:
Jack F. Eichler
Junelyn Peeples
- Página:
1137
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
90
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2013
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2013-09.txt
- Documento número 249284
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:59 p. m.
- Enlace directo