- importsource = "00219584-2014-10.txt"
- Artículo:
Evidence-Based Approaches to Improving Chemical Equilibrium Instruction
- Autor:
Jodi L. Davenport
Gaea Leinhardt
James Greeno
- Página:
1517
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249702
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigation of Absolute and Relative Scaling Conceptions of Students in Introductory College Chemistry Courses
- Autor:
Karrie Gerlach
Jaclyn Trate
Anja Blecking
- Página:
1526
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249703
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Valid and Reliable Assessments To Measure Scale Literacy of Students in Introductory College Chemistry Courses
- Autor:
Karrie Gerlach
Jaclyn Trate
Anja Blecking
- Página:
1538
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249704
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating Quantum Mechanical Tunneling at the Nanoscale via Analogy: Development and Assessment of a Teaching Tool for Upper-Division Chemistry
- Autor:
Marc N. Muniz
Maria T. Oliver-Hoyo
- Página:
1546
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249705
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Spectroscopic and Physical Characterization of Functionalized Au Nanoparticles: A Multiweek Experimental Project
- Autor:
Jean-Francois Masson
Hélène Yockell-Lelièvre
- Página:
1557
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
10
- Periodo:
octubre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-10.txt
- Documento número 249706
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo