1. importsource = "00219584-2015-09.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

What Might Cell Phone-Based Cheating on Tests Mean for Chemistry Education?

Autor:

Kristen L. Murphy

Thomas A. Holme

Página:

1431

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-09.txt

  • Documento número 250086
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of Laboratory Techniques in Organic Chemistry: Supporting Inquiry-Driven Experiments, 4th Edition

Autor:

Wheeler Conover

Página:

1433

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-09.txt

  • Documento número 250087
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of Physical Chemistry for the Chemical Sciences

Autor:

John H. Shibata

Página:

1435

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-09.txt

  • Documento número 250088
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design, Implementation, and Evaluation of a Flipped Format General Chemistry Course

Autor:

Gabriela C. Weaver

Hannah G. Sturtevant

Página:

1437

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-09.txt

  • Documento número 250089
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Impact of General Chemistry on Student Achievement and Progression to Subsequent Chemistry Courses: A Regression Discontinuity Analysis

Autor:

Ginger V. Shultz

Amy C. Gottfried

Grace A. Winschel

Página:

1449

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

92

Número:

9

Periodo:

Septiembre 2015

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2015-09.txt

  • Documento número 250090
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
  • Enlace directo