- importsource = "00219584-2016-05.txt"
- Artículo:
It Is Time To Say What We Mean
- Autor:
Melanie M. Cooper
- Página:
799
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-05.txt
- Documento número 250380
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why Teach Molality in General Chemistry?
- Autor:
Faisal A. Omar
Benjamin L. Dreher
Nathan S. Winter
- Página:
801
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-05.txt
- Documento número 250381
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Comment on “An Alternative Presentation of the Second Law of Thermodynamics”
- Autor:
Howard DeVoe
- Página:
803
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-05.txt
- Documento número 250382
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reply to “Comment on ‘An Alternative Presentation of the Second Law of Thermodynamics’”
- Autor:
Sangyoub Lee
Kyusup Lee
Jiyon Lee
- Página:
804
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-05.txt
- Documento número 250383
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Call for Papers: Journal of Chemical Education Special Issue on Polymer Concepts across the Curriculum
- Autor:
Norbert J. Pienta
- Página:
806
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
5
- Periodo:
mayo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-05.txt
- Documento número 250384
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo