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Artículo:

International Market Segmentation Based on Consumer-Product Relations

Autor:

Frenkel ter Hofstede

Jan-Benedict E.M. Steenkamp

Michel Wedel

Página:

1

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

1

Periodo:

Febrero 1999

ISSN:

00222437

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  • Documento número 1670360
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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Artículo:

The Use of Visual Mental Imagery in New Product Design

Autor:

Darren W. Dahl

Amitava Chattopadhyay

Gerald J. Gorn

Página:

18

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

1

Periodo:

Febrero 1999

ISSN:

00222437

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  • Documento número 1670361
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Artículo:

Making Complementary Choices in Consumption Episodes: Highlighting Versus Balancing

Autor:

Ravi Dhar

Itamar Simonson

Página:

29

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

1

Periodo:

Febrero 1999

ISSN:

00222437

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  • Documento número 1670362
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Artículo:

The Malleable Self: The Role of Self-Expression in Persuasion

Autor:

Jennifer L. Aaker

Página:

45

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

1

Periodo:

Febrero 1999

ISSN:

00222437

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  • Documento número 1670363
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Artículo:

How and When Factual Ad Claims Mislead Consumers: Examining the Deceptive Consequences of Copy x Copy Interactions for Partial Comparative Advertisements

Autor:

Michael J. Barone

Paul W. Miniard

Página:

58

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

1

Periodo:

Febrero 1999

ISSN:

00222437

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00222437-1999-01.txt

  • Documento número 1670364
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