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Artículo:

Relatedness, Prominence, and Constructive Sponsor Identification Proper identification of event sponsors is a key concern in sponsorship communication. Although the industry has assumed that event sponsors are identified primarily through pure recollection, this research shows that sponsor identification involves a substantial degree of construction

Autor:

Gita Venkatarami Johar

Michel Tuan Pham

Página:

299

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670383
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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Artículo:

Vital Dimensions in Volume Perceptions: Can the Eye Fool the Stomach When choosing specific brands or sizes, consumers must determine which package is larger and by how much

Autor:

Priya Raghubir

Aradhna Krishna

Página:

313

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670384
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Artículo:

New Product Introduction and Incumbent Response Strategies: Their Interrelationship and the Role of Multimarket Contact

Autor:

Venkatesh Shankar

Página:

327

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670385
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Artículo:

Brand Equity Dilution: Retailer Display and Context Brand Effects

Autor:

Lauranne Buchanan

Carolyn J. Simmons

Barbara A. Bickart

Página:

345

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670386
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Artículo:

A Model of Customer Satisfaction with Service Encounters Involving Failure and Recovery

Autor:

Any K. Smith

Ruth N

Bolton

Janet Wagner

Página:

356

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

36

Número:

3

Periodo:

Agosto 1999

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-1999-03.txt

  • Documento número 1670387
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