- importsource = "00222437-2000-02.TXT"
- Artículo:
The Evolution of Brand Preferences and Choice Behaviors of Consumers New to a Market In this research, we study the evolution of brand preferences and choice behaviors of consumers new to a market
- Autor:
Carrie M. Heilman
Douglas Browman
Gordon P. Wright
- Página:
139
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2000
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2000-02.TXT
- Documento número 1670410
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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- Artículo:
Historical Method in Marketing Research with New Evidence on Long-Term Market Share Stability The historical method can provide insights on strategic marketing phenomena. By uncovering new data, it provides the opportunity to answer questions that cannot be studied with conventional databases
- Autor:
Peter N. Golder
- Página:
156
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2000
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2000-02.TXT
- Documento número 1670411
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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- Artículo:
Cast Demographics Unobserved Segments Heterogeneous Switching Costs in a Television Viewing Choice Model In 1998 advertisers spent about $44 billion on television Advertising. Advertisers' spending on a show therefore, network revenue depends on the show's ratings the composition of its audiences
- Autor:
Ron Shachar
John W, Emerson
- Página:
173
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2000
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2000-02.TXT
- Documento número 1670412
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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- Artículo:
Choosing What I Want Versus Rejecting What I Do Not Want: An Application of Decision Framing to Product Option Choice Decisions
- Autor:
C. Whan Park
Sung Youl Jun
Deborah J. Macinnis
- Página:
187
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2000
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2000-02.TXT
- Documento número 1670413
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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- Artículo:
The task of selecting product options constitutes an important domain in consumer decision making, as there are several product/service categories in which consumers have some control over the number, type, and configuration of options they select
- Página:
195
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
37
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 2000
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2000-02.TXT
- Documento número 1670414
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
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