1. importsource = "00222437-2000-02.TXT"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

The Evolution of Brand Preferences and Choice Behaviors of Consumers New to a Market In this research, we study the evolution of brand preferences and choice behaviors of consumers new to a market

Autor:

Carrie M. Heilman

Douglas Browman

Gordon P. Wright

Página:

139

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

2

Periodo:

Mayo 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-02.TXT

  • Documento número 1670410
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Historical Method in Marketing Research with New Evidence on Long-Term Market Share Stability The historical method can provide insights on strategic marketing phenomena. By uncovering new data, it provides the opportunity to answer questions that cannot be studied with conventional databases

Autor:

Peter N. Golder

Página:

156

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

2

Periodo:

Mayo 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-02.TXT

  • Documento número 1670411
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cast Demographics Unobserved Segments Heterogeneous Switching Costs in a Television Viewing Choice Model In 1998 advertisers spent about $44 billion on television Advertising. Advertisers' spending on a show therefore, network revenue depends on the show's ratings the composition of its audiences

Autor:

Ron Shachar

John W, Emerson

Página:

173

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

2

Periodo:

Mayo 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-02.TXT

  • Documento número 1670412
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Choosing What I Want Versus Rejecting What I Do Not Want: An Application of Decision Framing to Product Option Choice Decisions

Autor:

C. Whan Park

Sung Youl Jun

Deborah J. Macinnis

Página:

187

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

2

Periodo:

Mayo 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-02.TXT

  • Documento número 1670413
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The task of selecting product options constitutes an important domain in consumer decision making, as there are several product/service categories in which consumers have some control over the number, type, and configuration of options they select

Página:

195

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

2

Periodo:

Mayo 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-02.TXT

  • Documento número 1670414
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:33 p. m.
  • Enlace directo