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Artículo:

Building Store Loyalty Through Store Brands In this article, the authors study the role of a store brand in building store loyalty through a game theoretic analysis

Autor:

Marcel Corstjens

Rajiv Lal

Página:

281

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-03.TXT

  • Documento número 1670426
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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Artículo:

Expanding to the Internet: Pricing and Communications Strategies When Firms Compete on Multiple Channels The author shows how firms' pricing and communications strategies may be affected by the size of the Internet: Firms have incentives to facilitate consumer search on the Internet, but only as long as the Internet's reach is limited

Autor:

Florian Zettelmeyer

Página:

292

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-03.TXT

  • Documento número 1670427
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Artículo:

Cultural Variations in Country of Origin Effects The authors examine the extent to which cultural orientation influences country of origin effects on product evaluations in two countries (Japan and the United States)

Autor:

Zeynep Gürhan-Canli

Durairaj Maheswaran

Página:

309

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-03.TXT

  • Documento número 1670428
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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Artículo:

The Effects of Analyzing Reasons for Brand Preferences: Disruption or Reinforcement? Different streams of research offer seemingly conflicting predictions as to the effects of analyzing reasons for preferences on the attitude-behavior link

Autor:

Jaideep Sengupta

Gavan J. Fitzsimons

Página:

318

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-03.TXT

  • Documento número 1670429
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Artículo:

A Connectionist Model of Brand-Quality Associations Consumers use brand names and product features to predict the performance of products. Various learning models offer hypotheses about the source of these predictive associations

Autor:

Chris Janiszewski

Stijin M. J. Van Osselaer

Página:

331

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

37

Número:

3

Periodo:

Agosto 2000

ISSN:

00222437

SrcID:

00222437-2000-03.TXT

  • Documento número 1670430
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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