- importsource = "00222437-2001-01.txt"
- Artículo:
The change of an editor in a leading journal in a discipline can be a source of some anxiety among scholars who depend, at least in part, on their publication record for career advancement
- Autor:
Wagner A. Kamakura
- Página:
1
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670445
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Truth or Consequences: An Analysis of Vaporware and New Product Announcements The software industry practice of announcing new products well in advance of actual market availability has led to allegations that firms are intentionally engaging in vaporware
- Autor:
Barry L. Bayus
Sanjay Jain
Ambar G. Rao
- Página:
3
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670446
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Entrenched Knowledge Structures and Consumer Response to New Products Although diffusion models have been successfully used to predict the adoption patterns of new products and technologies, little research has examined the psychological processes underlying the individual consumer's adoption decision
- Autor:
C. Page Moreau
Donald R. Lehmann
Arthur B. Markman
- Página:
14
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670447
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Artículo:
Transaction Decoupling: How Price Bundling Affects the Decision to Consume In today's marketplace, price bundling is widespread: Manufacturers and retailers routinely offer multiple products for a single, bundled price
- Autor:
Dilip Soman
John T. Gourville
- Página:
30
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670448
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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- Enlace directo
- Artículo:
Examining the Impact of Destructive Acts in Marketing Channel Relationships In virtually all marketing channel relationships, one of the parties eventually will engage in an action that another channel member considers potentially destructive for the relationship
- Autor:
Jonathan D. Hibbard
Nirmalya Kumar
Louis W. Stern
- Página:
45
- Publicación:
Journal of Marketing Research
- Volúmen:
38
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 2001
- ISSN:
00222437
- SrcID:
00222437-2001-01.txt
- Documento número 1670449
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:34 p. m.
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